Vänner i Stockholm

Vänner i Stockholm

Sarah

Kvinna 38 år

2013 Sep 12 Kl 00:33
Hej!

Jag är en tjej på 33 år som är inflyttad till Sthlm sen några år tillbaka. Jag skulle gärna ha fler vänner att umgås med här, vänner som känner att de har tid och lust att träffas för en fika, bio, gå ut och äta, åka ut på nån utflykt, gå på stand-up eller museum. Att bara umgås hemma för en bra film eller laga mat ihop, spela spel är också trevligt.

Är social och är den som hellre har få nära vänner än många ytliga. Gillar att kunna dela vardag och prata om lite allt möjligt med vänner.

Är lättsam och jordnära, gillar utbudet som finns i Sthlm men är inte någon utpräglad storstadsmänniska och åker gärna ut i naturen med en picknick, åker ut och fotar.

Om du känner igen dig så skriv gärna!
Kvinna 46 år

2013 Sep 14 Kl 15:55
Jag är ute efter sånt exakt i samma syfte som du. Var bor du? Själv bor jag i Vasastan. Skulle vara jätte-skoj om du vill träffas! Johanna
Avregistrerad Medlem

2013 Sep 20 Kl 14:15
Måste säga att jag är glad att jag skaffade konto här.
Har träffat 3 härliga människor på denna sida, och hoppas att vi kan hitta på en massa roliga saker tillsammans.

Visst är det nervös att träffas första gången, men måste man inte våga för att vinna?
Avregistrerad Medlem

2013 Sep 21 Kl 07:24
håller med hitec.
har fått så många fina vänner här.
samt att dom träffar jag varit på har varit så trevliga.
Kvinna 45 år

2013 Sep 26 Kl 09:33
Kanske vore bra att ordna en fikaträff till en början,vet själv inte hur man lägger upp en aktivitet här,hoppas någonannan vet det,roligt om vi blir många som kommer/
Avregistrerad Medlem

2013 Okt 1 Kl 21:51
Hej! Jag känner igen mig i det du skriver och önskar lite samma sak jag är 23 år men är äldre i sinnet. Skriv om du vill ses kram / Johanna

2013 Okt 1 Kl 22:13
En Fika träff låter trevligt

Citera (pricken169 * Sep 26, 2013 9:33)

Kanske vore bra att ordna en fikaträff till en början,vet själv inte hur man lägger upp en aktivitet här,hoppas någonannan vet det,roligt om vi blir många som kommer/
Avregistrerad Medlem

2013 Okt 16 Kl 12:00
Hej på er. Jag är ny här och på sådant här men håller med er som skrivit i tråden. Jag är intresserad och som sagts ovan, en fika låter trevligt.

Citera (Sarah * Sep 12, 2013 0:33)

Hej!

Jag är en tjej på 33 år som är inflyttad till Sthlm sen några år tillbaka. Jag skulle gärna ha fler vänner att umgås med här, vänner som känner att de har tid och lust att träffas för en fika, bio, gå ut och äta, åka ut på nån utflykt, gå på stand-up eller museum. Att bara umgås hemma för en bra film eller laga mat ihop, spela spel är också trevligt.

Är social och är den som hellre har få nära vänner än många ytliga. Gillar att kunna dela vardag och prata om lite allt möjligt med vänner.

Är lättsam och jordnära, gillar utbudet som finns i Sthlm men är inte någon utpräglad storstadsmänniska och åker gärna ut i naturen med en picknick, åker ut och fotar.

Om du känner igen dig så skriv gärna!
Man 60 år

2014 Mar 13 Kl 21:07
Nya vänner i Norrköping med omnejd

Börjar med en fika ute på stan
Bildar en liten grupp å hittar på roliga saker
Funderar på att åka till Keil i sommar, hänger Ni på
Ingelstorps Café i Åby eller Söderköping,Kanalen & Glass

Hör av Er
Masku
Kvinna 61 år

2014 Apr 10 Kl 08:42