Hur ska man bryta mönstret!.

Hur ska man bryta mönstret!.

nke86

Man 34 år

2013 Nov 16 Kl 19:44
Man formas likt stålet i livets heta smedja.
Nu har livet bankat på i 27 år och jag har totalt tappar verktygen för att bygga relationer.
Att befinna mig bland folk och spela ett spel då man inte vill blotta sitt jag efter allt, alla svek och interaktionerna som enkom brutit ner mig och nu står jag här blott en skugga av den jag en gång var. Ser jag mig om ser jag bara alla de bitar jag tappat på vägen. Nu i total ensamhet, allt jag har är fiktion och musik, kreativitet och sorg.

Hur lagar man sig själv?,hur finner man kraft och mod att ta sig an social interaktion?!.

Vad har ni för tankar om detta?. /Nke
Redigerat av nke86 2013 Nov 16 Kl 19:45
Avregistrerad Medlem

2013 Nov 18 Kl 01:35
Hej, ser att du bor i närheten av Stockholm, nu är det några som gemensamt tänkt att gå på bio där från denna sida, häng med dom.

Du frågar hur man lagar sig själv,
jag tror att man måste ha hjälp av en eller flera andra personer. Det var just det här som gjorde att jag gillade denna sida, att ha ett forum där vi kan träffa och hjälpa våra medmänniskor. Men jag har varit medlem i ett år nu utan att ha fått kontakt med någon att träffa ( än ).
Jag tror att vägen till den 'kraft och mod' som du söker är att få möjligheten att få träffa medmänniskor som vill hjälpa och som förstår ensamhetens mörka krafter.

Hälsningar Dennis
Kvinna 53 år

2013 Nov 18 Kl 23:10
att du inte träffat nån än dennis beror nog mest på att du bor för långt norr ut.Tyvärr.