Lägga ner sidan

Lägga ner sidan

Ensam53

Kvinna 60 år

2013 Dec 4 Kl 21:17
Funderar på att stänga ner min sida ... Tycker det inte det är någon ide då ingen skriver eller svarar ...trist
Avregistrerad Medlem

2013 Dec 5 Kl 09:20
Vad ledsamt det låter
Jag försöker hitta blogg eller forum du skrivit på, men vet ärligt talat inte hur man gör, då jag inte hittar något du skrivit som man kan svara på Kanske det är fler än jag som helt enkelt inte sett dina inlägg? Hoppas att du här eller irl hittar vänner att dela din tid med STOR KRAM
Avregistrerad Medlem

2013 Dec 5 Kl 15:03
För att få behöver man ge, för att bli sedd behöver man se. För att kunna få det man vill ha måste man be om det..
Citera (Ensam53 * Dec 4, 2013 21:17)

Funderar på att stänga ner min sida ... Tycker det inte det är någon ide då ingen skriver eller svarar ...trist
Kvinna 60 år

2013 Dec 5 Kl 18:53
Citera (Pia * Dec 5, 2013 9:20)

Vad ledsamt det låter
Jag försöker hitta blogg eller forum du skrivit på, men vet ärligt talat inte hur man gör, då jag inte hittar något du skrivit som man kan svara på Kanske det är fler än jag som helt enkelt inte sett dina inlägg? Hoppas att du här eller irl hittar vänner att dela din tid med STOR KRAM

Tack Pia för din uppmuntran

Kram T
Kvinna 60 år

2013 Dec 5 Kl 18:55
Citera (trohopp * Dec 5, 2013 15:03)

För att få behöver man ge, för att bli sedd behöver man se. För att kunna få det man vill ha måste man be om det..
Citera (Ensam53 * Dec 4, 2013 21:17)

Mycket lätt att säga men om man inte vet vad man ska ge ??? Vad kan man då få ??
Avregistrerad Medlem

2013 Dec 5 Kl 20:49
Åh, fina människa Ge av dig själv Ett ord, ett leende eller vad du känner att du kan bjuda på KRAM

2013 Dec 6 Kl 18:13
I chatten räcker det bra att säga vad du gör, eller står i begrepp att göra. Vilka aktiviteter du tar upp påverkar säkert hur mycket respons du kan få.

I forumet passar det nog bättre med att ventilera en åsikt om något, där andra kan tänkas tycka annolunda. Alternativt ställa en fråga som den som känner sig berörd kan svara på.

Tipsa om ett videoklipp eller liknande är annars ett neutralt sätt att visa att du finns.