Intelligent killkompis sökes

Intelligent killkompis sökes

Cory

Kvinna 56 år

2013 Dec 4 Kl 21:37
...av mig Äldre lärarinna men som nog känner mig yngre. Du får gärna vara gay (men det är såklart inte nödvändigt) så att inte konversationen hamnar på sex direkt (har en del trist erfarenhet av detta).

2013 Dec 6 Kl 17:33
Du får gärna fortsätta känna dig yngre. Kvinnan som är mitt allt och jag kommer gifta mig med så snart det är möjligt är äldre än du.

Jag diskuterar gärna det mesta, men jag begriper mig inte på filosofi. Vet inte om det är normalt för oss Aspergare.

Citera (Cory * Dec 4, 2013 21:37)

...av mig Äldre lärarinna men som nog känner mig yngre. Du får gärna vara gay (men det är såklart inte nödvändigt) så att inte konversationen hamnar på sex direkt (har en del trist erfarenhet av detta).
Man 57 år

2014 Jan 10 Kl 19:43
Citera (Cory * Dec 4, 2013 21:37)

Bara för man är hetro så behöver man inte prata sex...pratar gärna om allt..är dock svårt att få kontakt här tycker jag...lite märkligt med tanke på forumet
Kvinna 56 år

2014 Jan 11 Kl 06:06
Vad bra