Jag blir glad av..

Jag blir glad av..

Cory

Kvinna 57 år

2013 Dec 8 Kl 19:53
Att hjälpa folk, komplimanger, vinster eller profit (pengar), gratissaker, leenden, hälsningar, romantik, fester och fika.
Avregistrerad Medlem

2013 Dec 8 Kl 20:43
Alltid roligt att glädja andra...
Man 65 år

2013 Dec 24 Kl 04:12
Citera (Cory * Dec 8, 2013 19:53)

Att hjälpa folk, komplimanger, vinster eller profit (pengar), gratissaker, leenden, hälsningar, romantik, fester och fika.

Va bra men pengar i så fall till mindre bemedlade eller nån som behöver till nåt speciellt.
Kvinna 40 år

2014 Apr 1 Kl 15:18
av glada människor
Kvinna 40 år

2014 Apr 2 Kl 16:55
Av att powerwalka av att simma av att aktivera mej
Man 30 år

2014 Apr 2 Kl 16:58
Jag blir glad av positiv energi
Är människor glada då är jag glad :p
Avregistrerad Medlem

2014 Apr 22 Kl 12:11
Blev glad av att se dessa söta pratande hundar
www.youtube.com/watch?v=exH6pAd8a9o
Man 45 år

2014 Apr 25 Kl 10:39
...av att umgås IRL med människor som får mig att skratta och känna mig delaktig.

...av att se någon bli glad för en present jag gett.

...om någon ger mig en spontan komplimang.
Man 46 år

2014 Maj 31 Kl 22:43
Jag blir glad av...

Busschaufören som stannade och gick ut och tröstade en liten tjej som satt vid trottoaren och var ledsen.

www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/busschauffor-stannade-for-gratande-flicka

Medmänsklighet.
Avregistrerad Medlem

2014 Jun 1 Kl 07:03
Citera (ocean * May 31, 2014 22:43)

Jag blir glad av...

Busschaufören som stannade och gick ut och tröstade en liten tjej som satt vid trottoaren och var ledsen.

www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/busschauffor-stannade-for-gratande-flicka

Medmänsklighet.

Det säger allt om dagens Sverige när en naturlig instinkt blir en Sensation.
Avregistrerad Medlem

2014 Jun 1 Kl 08:28
Jag blir glad av när barnbarnet ler och jollrar mot mig.
Avregistrerad Medlem

2014 Aug 7 Kl 16:16
Vilken söt unge
www.youtube.com/watch?v=XU_9yi6xvRs
Avregistrerad Medlem

2014 Aug 7 Kl 20:38
Citera (irenelarsson * Aug 7, 2014 16:58)

Jag blir glad om jag får respons på något jag skrivit, bra eller dålig spelar ingen roll, bara jag märker att jag roat eller kanske oroat.

Jag blir glad när någon söker vän med mig (vilket händer ganska sällan) Tycker det är roligt att "prata" med olika människor.

Jag blir riktigt glad när jag verkligen tappat sugen och känner mig ensammast i världen och så helt plötsligt händer något av ovannämnda.

Jag blir glad om jag för en stund kan verka intressant för en enda människa, då känner jag att jag "finns".

Jag blir glad om jag helt plötsligt får uppfattningen att jag faktiskt inte skrämmer bort alla, fast det känns så emellanåt.

Jag blir glad om jag blir accepterad för den människa jag faktiskt är, bara jag och inget tillgjort tjafs.

Jag blir allra gladast om jag lyckas göra någon riktigt glad.

Carina

Jag instämmer och håller med dig om detta vad du har skrivet.
Avregistrerad Medlem

2014 Aug 7 Kl 21:08
Hej!

Vad jag blir glad av att får nya seriösa vänner som vill en väl!

Jag söker vänner i Småland, främst södra Småland, då det är lättare att träffas om det inte är så långt. Men det går också bra med längre avstånd, mer online, men fortfarande nära så det går att träffas utan att det blir ett större projekt.
Har lite svårt med relationer, så tacksam för lite tålamod.
Skulle vara skoj om någon svarar.
Är en 43-årig kvinna/mamma/fru till två barn som vill vara social och träffa nya människor, som förhoppningsvis blir bra vänner tillslut! Vill hålla mig till åldersklassen 40-50. Jag bor mellan Ljungby och Växjö och tar mig via bil. Jag är öppen för förslag men ex en fika, käka eller kanske en promenad vore nåt att börja med?
Avregistrerad Medlem

2014 Aug 7 Kl 21:10
Hej!

Vad jag blir glad av att får nya seriösa vänner som vill en väl!

Jag söker vänner i Småland, främst södra Småland, då det är lättare att träffas om det inte är så långt. Men det går också bra med längre avstånd, mer online, men fortfarande nära så det går att träffas utan att det blir ett större projekt.
Har lite svårt med relationer, så tacksam för lite tålamod.
Skulle vara skoj om någon svarar.
Är en 43-årig kvinna/mamma/fru till två barn som vill vara social och träffa nya människor, som förhoppningsvis blir bra vänner tillslut! Vill hålla mig till åldersklassen 40-50. Jag bor mellan Ljungby och Växjö och tar mig via bil. Jag är öppen för förslag men ex en fika, käka eller kanske en promenad vore nåt att börja med?

Jag blir glad om jag får respons på något jag skrivit, bra eller dålig spelar ingen roll, bara jag märker att jag roat eller kanske oroat.

Jag blir glad när någon söker vän med mig (vilket händer ganska sällan) Tycker det är roligt att "prata" med olika människor.

Jag blir riktigt glad när jag verkligen tappat sugen och känner mig ensammast i världen och så helt plötsligt händer något av ovannämnda.

Jag blir glad om jag för en stund kan verka intressant för en enda människa, då känner jag att jag "finns".

Jag blir glad om jag helt plötsligt får uppfattningen att jag faktiskt inte skrämmer bort alla, fast det känns så emellanåt.

Jag blir glad om jag blir accepterad för den människa jag faktiskt är, bara jag och inget tillgjort tjafs.

Jag blir allra gladast om jag lyckas göra någon riktigt glad.