Saknad av min chattkompis

Saknad av min chattkompis

Cory

Kvinna 57 år

2013 Dec 8 Kl 19:58
...som inte kan chatta nu när han har en svartsjuk tjej.
Man 54 år

2013 Dec 8 Kl 20:06
Citera (Cory * Dec 8, 2013 19:58)

Tråkigt att det är så. Ja svartsjukan är inte att leka med.
Nu vet ju injte jag grunden till att hon är svartsjuk, antingen är hon sådan som är svartsjuk, det mår hon säkert dåligt av själv.
Det kan också vara så att antingen har han sådant beteende som gör henne svartsjuk när han chattar med sina kvinliga chattvänner, eller så är det spår från tidigare förhållande som gör att hon inte litar på sin nuvarande kille och därför blir svartsjuk när han chattar med dej.
Kvinna 57 år

2013 Dec 9 Kl 04:35
Han har absolut inget beteende som kan göra henne svartsjuk..det var det att vi chattat så mycket och ofta. Hon fick honom att blocka mig
Citera (Larzon * Dec 8, 2013 20:06)

Citera (Cory * Dec 8, 2013 19:58)

Tråkigt att det är så. Ja svartsjukan är inte att leka med.
Nu vet ju injte jag grunden till att hon är svartsjuk, antingen är hon sådan som är svartsjuk, det mår hon säkert dåligt av själv.
Det kan också vara så att antingen har han sådant beteende som gör henne svartsjuk när han chattar med sina kvinliga chattvänner, eller så är det spår från tidigare förhållande som gör att hon inte litar på sin nuvarande kille och därför blir svartsjuk när han chattar med dej.
Avregistrerad Medlem

2013 Dec 9 Kl 09:50
Jag kan förstå att du saknar din chattkompis... Men det kan ju ha varit just det, att ni chattat så mycket och så ofta, som gjorde henne svartsjuk? Hon kanske saknade sin man och ville ha mer av hans tid... Bara en tanke... Kram Cory..../Pia
Kvinna 57 år

2013 Dec 9 Kl 19:20
Pojkvän..de bor inte ihop och vi chattade inte när de var tillsammans. Hon var svartsjuk för att vi chattat så mycket innan de träffades.