Vilken tv-serie kollar du på?

Vilken tv-serie kollar du på?

Cory

Kvinna 57 år

2014 Jan 12 Kl 15:18
Själv kollar jag Homeland säsong 3. Ganska bra även om första säsongen var bäst (den får 10/10).
Kvinna 35 år

2014 Jan 12 Kl 18:52
Community och Sherlock, av de som går just nu. Sista avsnittet av Sherlock ikväll
Man 34 år

2014 Jan 12 Kl 22:19
Jag kollar på White Collar väldigt bra serier. Har 3 säsonger kvar. Sherlock har jag funderat på att börja kolla på
Man 34 år

2014 Jan 13 Kl 13:58
Ray Donovan och Dracula är nog mina 2 favoriter just nu båda har sina svagheter men vilken tv serie har inte de? dock är båda väldigt bra budget och bra acting med intressanta storys sen finns de ju 100 andra serier man gillar
Avregistrerad Medlem

2014 Jan 13 Kl 20:34
Sherlock! Underbart att se att det finns fler fans av denna underbara serie. Tyvärr är ju varje "säsong" bara tre avsnitt men för att vara teve är kvalitén oslagbar.

Sedan kan man för att fylla ut kolla på den amerikanska serien Elementary som är lite samma sak (Sherlock Holmes i modern miljö) men utspelar sig i New York. Sherlock själv spelas dock av en engelsk skådis vilket gör ganska mycket. Okej som utfyllnad som sagt men absolut inte på (BBC) Sherlock-nivå dock.
Avregistrerad Medlem

2014 Jan 13 Kl 20:50
Jag blev förvånad när Sherlock utspelade sig i nutid men jag bestämde mig för att ge det chansen. Jag blev överaskad av hur bra serien var. Ok, det går inte att jämföra med hästdroskor och smogen i London kring sekelskiftet men ändå sevärt och av bra skådespelare!
Kvinna 57 år

2014 Jan 13 Kl 22:23
Gillar också Sherlock enormt bra serie..
Citera (Jonas74 * Jan 13, 2014 20:34)

Sherlock! Underbart att se att det finns fler fans av denna underbara serie. Tyvärr är ju varje "säsong" bara tre avsnitt men för att vara teve är kvalitén oslagbar.

Sedan kan man för att fylla ut kolla på den amerikanska serien Elementary som är lite samma sak (Sherlock Holmes i modern miljö) men utspelar sig i New York. Sherlock själv spelas dock av en engelsk skådis vilket gör ganska mycket. Okej som utfyllnad som sagt men absolut inte på (BBC) Sherlock-nivå dock.
Avregistrerad Medlem

2014 Jan 14 Kl 21:39
Sons of anarchy grym serie! Även game of thrones.. Synd bara att man får vänta på nästa säsong. Sen walking dead också!
Avregistrerad Medlem

2014 Jan 15 Kl 11:22
Jag ser på Äkta människor. Jag gillar Science fiction, och grejen är ju att det inte är så otroligt att framtiden skulle kunna se ut så, Redan nu har ju Japanerna skapat människoliknande robotor som kan tala och utföra saker. Själv tycker jag det skulle vara praktiskt och skönt att ha en städrobot. Men jag tror att det kan räcka med en liten robotdammsugare för min del. För en sån där människoliknande "hubot" skulle nog verkligen "freak me out!"
Andar serier som är bra är Fröken Frimans krig(åälskar kostymfilm, och handligen är riktigt intressant, gillar historia oxå)
Stjärnorna på Slottet är oxå kul. Det är intressant att se hur det alltid kryper fram något litet livstrauma hos varje kändis som ställer upp. Hur mycket de än kämpar emot..
När Historieätarna gick satt jag som klistrad. Såklart. Det var historia, kostym och MAT. Mina stora intressen. Men jag hade nog gärna sett att de gått in lite mer på historien än de gjorde. Men hursomhelst var det en mycket kul programidé. Och jag gillar Lotta, hon är verkligen en frisk fläkt!
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 20 Kl 15:48
Jag gillar också Sherlock. Elementary fyller också ut ensamma kvällar.
Game of thrones har jag sett en del avsnitt av, men inte alla.
Man 48 år

2014 Mar 20 Kl 18:22
RockFord(ost)Tar överhöjdar deckare,snubben dyker ner i plurret o kommer upp lika välkammad som innan döppet
Kvinna 55 år

2014 Nov 26 Kl 12:49
Tråden är gammal men jag puffar liv i den igen. Jag är en hardcore The Walking Dead-fan. Jag drömmer mardrömmar om att de ska låta Daryl Dixon dö, eller förstöra kärleks-magin mellan honom och Carol genom att låta dem ha sex.
Kvinna 45 år

2014 Nov 26 Kl 18:57
Härligt att höra.. jag trodde nästan att det bara var jag som var / är ett WALKING DEAD fan.. jag skulle säga att denna serie är den bästa jag har sett..
En annan serie som jag har fallit för men inte lika hårt.. haha är THE 100..

Jag gillar den typen av överlevnadsfilmer .. goda .. vs onda .. vad folk kan göra för att överleva.. läskigt , spännande och lite skrämmande..
Man 59 år

2014 Nov 26 Kl 19:11
Det enda jag tittar på för närvarande är Big Bang Theory, annars har jag sett alla säsonger av Game Of Thrones och Dexter. Jag har sett på Homeland också, men jag tappade sugen när huvudpersonen försvann.