Jag ser på Äkta människor. Jag gillar Science fiction, och grejen är ju att det inte är så otroligt att framtiden skulle kunna se ut så, Redan nu har ju Japanerna skapat människoliknande robotor som kan tala och utföra saker. Själv tycker jag det skulle vara praktiskt och skönt att ha en städrobot. Men jag tror att det kan räcka med en liten robotdammsugare för min del. För en sån där människoliknande "hubot" skulle nog verkligen "freak me out!"

Andar serier som är bra är Fröken Frimans krig(åälskar kostymfilm, och handligen är riktigt intressant, gillar historia oxå)
Stjärnorna på Slottet är oxå kul. Det är intressant att se hur det alltid kryper fram något litet livstrauma hos varje kändis som ställer upp. Hur mycket de än kämpar emot..
När Historieätarna gick satt jag som klistrad. Såklart. Det var historia, kostym och MAT. Mina stora intressen. Men jag hade nog gärna sett att de gått in lite mer på historien än de gjorde. Men hursomhelst var det en mycket kul programidé. Och jag gillar Lotta, hon är verkligen en frisk fläkt!