tänkvärt

tänkvärt

Avregistrerad Medlem

2014 Jan 22 Kl 00:00
var dag är en sällsamgåva en skimrande möjlighet .
Avregistrerad Medlem

2014 Jan 22 Kl 11:05
Det där lät som nåt Torsk på Tallinn-Roland skulle kunna säga
Redigerat av Avregistrerad Medlem 2014 Jan 22 Kl 11:05
Avregistrerad Medlem

2014 Jan 22 Kl 13:00
Det gäller bara att inse det och göra sitt bästa för att ta tillvara på den, vilket kanske inte alltid är det lättaste.
Avregistrerad Medlem

2014 Aug 5 Kl 07:17
what a coincidence!
Tänk vad skönt det hade varit att inte tänka eller bry sig överhuvudtaget, så mycket enklare allting hade blivit. Bara sitta i solen, ta en kaka och slappna av eller som det sägs "sköt dig själv och skit i andra"

www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/96nr3/96-3art4.htm
www.expressen.se/nyheter/grafik-ebolavirusens-spridning-genom-aren/
www.expressen.se/nyheter/serum-raddade-livet-pa-ebolasmittad/
Avregistrerad Medlem

2014 Aug 5 Kl 14:34
Är en 43-årig kvinna/mamma/fru till två barn som vill vara social och träffa nya människor, som förhoppningsvis blir bra vänner tillslut! Vill hålla mig till åldersklassen 40-50.
Jag bor mellan Ljungby och Växjö och tar mig via bil. Jag är öppen för förslag men ex en fika, käka eller kanske en promenad vore nåt att börja med?
Avregistrerad Medlem

2014 Aug 5 Kl 19:14
I kväll den 5 augusti mellan klockan 20.00-20.30 Bör vi alla sätta oss ner till eftertanke. Hjälp till att meditera emot Sveriges största skogsbrand genom tiderna. Vi ska tillsammans be om regn och naturligtvis att de som arbetar med bekämpningen skall få styrka att härda ut. Vi ska även tänka på de djur och människor som riskerar sina hem, boskap och allt de har byggt upp. Ju fler vi blir, desto större kraft kan vi förmedla.
Vi gör det med omtanke och kärlek till våra medmänniskor
Kvinna 39 år

2014 Aug 5 Kl 23:37
Varför kopierar du Mia andras text o lägger in i olika forum, som inte är relevant för ämnet?
Avregistrerad Medlem

2014 Aug 6 Kl 01:11
Citera (jennis * Aug 5, 2014 23:37)

Varför kopierar du Mia andras text o lägger in i olika forum, som inte är relevant för ämnet?

Jag är inte ute för att jävlas! Det kan ni bara glömma förstått!