nått socialt!

nått socialt!

Fuschia81

Kvinna 39 år

2014 Jan 31 Kl 16:17
Hej hopp finns det social själar här?? eller skall det vara så svårt att hitta nya fläktar!! bowling, öl, film, fest ja you name it!! hoppas någon kan ge mig en chans och vill lära känna mig innan jag ruttnar bort....
Avregistrerad Medlem

2014 Jan 31 Kl 16:31
Jag är social och öppen för det mesta. Problemet är bara att alla bor så långt bort från mig
Kvinna 64 år

2014 Jan 31 Kl 16:58
....eller också är alla inne på facebook Skämt åsido. Jag tror man får ge det här lite tid och ta en hel del initiativ själv. Själv har jag gett mig sjutton på att få ihop ett gäng goa gummor, ett nätverk, så jag söker efter medlemmar nära mig och skickar vänförfrågan. Har redan fått kontakt med ca 4 stycken även om alla inte bor nära mig. Trägen vinner
Lycka till Fuschis, håller tummarna att du får napp snart
Carina
Man 37 år

2014 Jan 31 Kl 17:30
Tror inte att du ruttnar bort, men vet hur du menar. När man sitter hemma själv mycket så känns det som att man inte utnyttjar den tid man har på den här jorden.
Det där med avstånd är ju ett visst problem. Klart att det kan övervinnas men man kanske vill känna en person lite mer innan man tar sig till en ann del av landet.
Testa att skriva till intressanta människor och se om några nappar
Kvinna 78 år

2014 Maj 20 Kl 15:50
Citera (Charlott * Jan 31, 2014 16:31)

Jag är social och öppen för det mesta. Problemet är bara att alla bor så långt bort från mig

Sverige är så avlångt! Men att träffas under någon, eller några sommardagar, går väl för sig. Det finns ju färdmedel både på längden och tvären. Vandrarhem finns det också, så bar viljan finns så går det mesta.
Avregistrerad Medlem

2014 Maj 22 Kl 11:53
Personligen är jag inte intresserad av att träffas någon gång per år. Jag har redan vänner på långt håll. Jag vill ha några trevliga väninnor i närheten som man kan träffa lite då och då.

Citera (Linerlan * May 20, 2014 15:50)

Sverige är så avlångt! Men att träffas under någon, eller några sommardagar, går väl för sig. Det finns ju färdmedel både på längden och tvären. Vandrarhem finns det också, så bar viljan finns så går det mesta.
Kvinna 52 år

2014 Maj 22 Kl 12:10

Känner igen det, är i samma situation eller så när jag är ledig så är mina vänner upptagna o tvärtom.
Kvinna 78 år

2014 Maj 22 Kl 16:45
Kan man inte börja med någon dag eller två att träffas och sedan pejla in vem som kan bo på ett sådan avstånd så det går att träffas oftare. Alla man önskar om gås med behöver ju inte bo 50- mil bort.
Lite är ju bättre en ingenting. Att tro att man skall få någon på småorter, av det äldre gardet att sticka in till varandra på fika, kan man bara glömma. Här släps inte en jävel över bron, som inte är släkt och släkt till släkten.