Ensamhet

Ensamhet

caesar

Kvinna 39 år

2014 Feb 12 Kl 15:16
“The problem with loneliness is that, unlike other forms of human suffering, it teaches us nothing, leads us nowhere, and generally devalues us in our own eyes and the eyes of others.”
Man 26 år

2014 Jul 12 Kl 23:24
Behöver inte nödvändigtvist vara sant. Jag har alltid haft goda värderingar och ensamheten har bekräftat dessa för mig Jag säger inte att ensamhet är nödvändig, för det är den inte! Men även om det inte har varit som jag har velat så har jag fortfarande levt, på någon jävla vänster...
Kvinna 39 år

2014 Jul 17 Kl 14:05
ensamhet är det värsta som finns jag avskyr ensamheten specielt när man inte kan ta sig ur den jag har inte en enda vän ingen man heller det är så tråkigt speciellt den här tiden på året då man vill ha någon att hitta på saker med även kärlek som jag tyvärr aldrig fått uppleva
Kvinna 39 år

2014 Jul 17 Kl 14:20
det tråiga men såna här sdor är att det är aldrig någon sm tar kontakt eller vilträffas varför finns dessa sidor då ????????????????????????????
Citera (sipofa * Jul 12, 2014 23:24)

Behöver inte nödvändigtvist vara sant. Jag har alltid haft goda värderingar och ensamheten har bekräftat dessa för mig Jag säger inte att ensamhet är nödvändig, för det är den inte! Men även om det inte har varit som jag har velat så har jag fortfarande levt, på någon jävla vänster...
Avregistrerad Medlem

2014 Okt 27 Kl 23:01
Söker vänner som är riktiga vänner, som inte bara gillar mej utan utan som också behöver och litar på mej. Därför kan du tex fråga om tjänster. Vi ska vilja finnas för varandra helt enkelt. Hoppas finna den där nära vänskapen där man kan umgås och prata om allt och ingenting och känna sej avslappnade ihop. Som syskon.
Jag är en kvinna, mamma, fru på 44 år. Sysselsättning genom Ljungby kommuns psykatrin.
Jag är intresserad av promenera, träna, vara med hundarna, shoppa, mode, resa, fika på stan, bio, djur, inredning, djur och natur m.m.
Jag söker efter både vänner .
Jag är en snäll, omtänksam, glad ,öppen, positiv person som längtar efter vänner att hitta på saker i hop med tex fika på stan gå ut och ta ett glas och vin ihop med eller nåt annat trevligt. Hör gärna av er till mig.
Här kan ni följa min vardag som aktiv draghundsförare genom allt från träning och motgång till tävling och framgång.
Barmark Under tidig vår och senare höst pågår barmarkssäsongen. Barmarksstilen växer fort i Sverige och i södra Europa är den väldigt populär. Under denna säsong tävlar jag och hundarna i grenarna 1R, Kickbike (sparkcykel en hund) och Canicross (löpning) där banlängderna är ca. 5-6 respektive 2-3 km.
Min Hund och Jag
44- årig kvinna, fru, mamma som gjort hunden och sporten till sitt liv!
Hej och välkomna till min lilla blogg!
Jag heter Mia och är 44 år. Jag är en aktiv och frilufts människa som älskar att åka skidor och tävla i sporten draghund, för att ge sporten och mej själv en ärlig chans.
Mitt namn är Mia, jag är i 44 årsåldern och lever med ett flertal diagnoser. Vardagen är inte lätt när man lider av psykisk ohälsa och alla fördomar man stöter på i vardagen gör inte saken lättare. Jag bloggar om psykisk ohälsa för att minska tabun m.m.
Ensamhet är det värsta som finns jag avskyr ensamheten specielt när man inte kan ta sig ur den jag har inte en enda vän ingen man heller det är så tråkigt speciellt den här tiden på året då man vill ha någon att hitta på saker med.
Det tråiga men såna här sdor är att det är aldrig någon som tar kontakt eller vil träffas varför finns dessa sidor då?

Jag är en kvinna, mamma, fru på 44 år. Sysselsättning genom Ljungby kommuns psykatrin. Jag är intresserad av promenera, träna, vara med hundarna, shoppa, mode, resa, fika på stan, bio, djur, inredning, djur och natur m.m Jag söker efter vänner som är seriösa, ärliga, snälla. Jag är en snäll, omtänksam, glad ,öppen, positiv person som längtar efter vänner att hitta på saker i hop med t.ex fika på stan gå ut och ta ett glas och vin ihop med eller nåt annat trevligt skällskap. Hör gärna av er till mig.

Jag är en 44 årig mamma, fru. vi bor på landet med våra 6 hundar och två katter. Det är livet för mig i alla fall. Vi gillar djur och natur m.m Vi bor ca 5 - 6 mil från Växjö. Utanför Ljungby. Vi håller på med draghundar och vi träna och tävla med dom. Både sommar och vintern. Jag är sjupensionär. Så jag är för det mesta hemma. Jag är en mycker social och utåtrikata person som vill har social kontakt hela tiden. Jag tycker mycker om att hittar på olika saker. Vad som helst. Jag är mjuk, snäll, trevlig, försikt m.m På återsende! Har det så gott!

E-mail: mia2@home.se Blogg: miamiamia.bloggplatsen.se/