NYTT POLITISKT PARTI inför valet?

NYTT POLITISKT PARTI inför valet?

Avregistrerad Medlem

2014 Feb 23 Kl 08:43
Hallå...nu är det bråttom!

Har en idé om att starta ett parti som tillvaratar VÅRA intressen.

VI SOM STÅR UTANFÖR, d.v.s utförsäkrade, sjukpensionärer, arbetslösa.

TILLSAMMANS kan vi bli en betydande samhällsgrupp man inte kan bortse ifrån!
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 23 Kl 09:46
Som står för vadå? legalisera mera och högre bidrag?
Jag tror inte de är så bra idé att kasta ihop ett parti under valåret, baserat samhällsgrupp om man inte har bra idéer.

Kanske tar 4 år att skapa ett parti, så om du är seriös så borde du inte stressa.
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 23 Kl 16:44
Bidragstagarna står inte högt i kurs om man inte är nyanländ förstås...då fullkomligt öser samhället pengar över dig...kosta vad det kosta vill bara vi får fler mörkhyade nysvenskar...momsfritt i 2år och gratis pizzaugnar utlovas om du har rätt hudfärg halluja!

Tala om för hela feta släkten att sverigish är fantastisk...
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 23 Kl 23:21
Gud, vilket dåligt inlägg, Frasse!!
Redigerat av Avregistrerad Medlem 2014 Feb 23 Kl 23:23
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 23 Kl 23:49
Tyck vad du vill charlott... ditt inlägg var knappast bättre iallafall...
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 24 Kl 00:13
Ja, jag får tycka som jag vill.....

och tack gode gud att jag inte tycker som du!!
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 24 Kl 00:26
Varför är det så många människor som missunnar andra människor ett värdigt liv? Bidragen är ju till för människor i nöd. Det är ingen som "öser" pengar över någon. "Jag bodde här först, du ska inte komma hit och tro att du ska ha det bättre än jag". Sverige är ett kallt land.
Kvinna 64 år

2014 Feb 24 Kl 05:51
Håller med Charlott. Förbaskat tråkigt och tröttsamt inlägg av Frasse
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 24 Kl 07:22
Ja Mangalito, bidragen ska ju vara till för sjuka, pensionärer, arbetslösa mm svaga grupper i vårat samhälle.. man tack vara massinvandringen så går pengarna dit istället och vi diskriminerar våra egna svaga grupper som behöver hjälp...men så är det så länge lönnfeta invandrarälskande damer i medelåldern ropar.

KOM TILL SVERIGE VI VILL HA MÅNGFALD

Finns bara ett parti att rösta på i valet och det är SD.

Man kan inte ha fler husdur än man har råd att föda... då kommer myndigheterna och tar dom ifrån dig till slut...

Det kommer 1200 lycksökande invandrare till Sverige varje vecka..och dom har mer bidrag och fler rättigheter än oss som redan bor här...

Så ser verkligheten ut Tyvärr.
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 24 Kl 07:35
...nu får Ni hjälpa mig...seriöst!

Som punkt ett i ett tänkt partiprogram står, för mig:
1) Gör det straffbart att diskriminera denna grupp, samt

2) inrätta en "lex utanför", så att man har någonstans att vända sig när man drabbas!

3) Vi måste hjälpas åt att förändra samhällsklimatet, och visa att vi inte LÅTER OSS diskrimineras!

Tyvärr har jag råkat ut för det här ett flertal gånger, trots att jag var "på den andra sidan" tills jag var 35..... (med jobb, barn, villa). o.s.v.).
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 24 Kl 07:56
Jamen, Frasse...

Genom att smutskasta andra får INTE VI det bättre!

Vi framstår bara som AVUNDSJUKA...

Med handlingskraft och genom att göra oss synliga är en bättre väg.

Vi har INGENTING att skämmas för!!

Låt oss tala om det för
den "STORA ALLMÄNHETEN" som tror sig vara så mycket bättre än oss!
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 24 Kl 07:57
Man skulle ju kunna göra det straffbart att skicka ut cancersjuka människor i arbete när de ligger inför döden om de inte själva vill.... och kanske göra det lättare för ungdomar att plugga vidare eutan att behöva ha mvg i hundra ämnen. Det gör ju så att alla som varit skoltrötta som tonåring får en chans att kunna bli det dom vill bli utan att behöva "Straffas" livet ut. Finns mycket man skulle kunna göra överallt egentligen. Bättre psykvård så människor som mår dåligt får sin vård från början istället för i slutet när alt har gått åt skogen och det är svårare att ta sig upp och till sist.... Hjälpa invandrar tjejer som riskerar livet för att dom inte vill gå sina föräldrars väg. Alla minns nog fadime... se till att dom får den hjälpen dom behöver och har rätt att få.. och dom ska få den i tid. Gärna innan det sker fler hedersmod. Tack för mig!
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 24 Kl 08:08
Ja, Du ser Vampyria.... vi har MYCKET att göra!

VI MÅSTE GÖRA NÅGOT ÅT DET!
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 24 Kl 08:09
Precis! absolut måste vi det. Verkar jui nte bli bättre av sig själv,så någon/några måste ju röra om i grytan lite.
Avregistrerad Medlem

2014 Feb 24 Kl 08:27
Ja dom som vill ha hit invandrarna bor ju inte i rosengård precis... som är en krigszon idag tack vare att invandrarna ofta är underutvecklade och ska lösa alla problem med våld och hot..

Dom våldtar och bespottar sina/våra kvinnor, bränner bilar mm. som dom är vana vid från sina länder mm.

Ingen vill bo med dom och läget blir bara värre..

Detta får tydligen kosta precis hur mkt som helst bara vi får MÅNGFALD

Jag tycker allt hänger i hop..det gäller att se helheten om man ska bilda ett nytt parti...