Tänkvärt...

Tänkvärt...

Avregistrerad Medlem

2014 Sep 26 Kl 09:22
Citera (Lejon68 * Sep 25, 2014 7:02)

Jag har kol och har varit intagen på Akademiska sjukhuset ett tag och då upptäckte dom samband min lunginflammation att jag har lungcancer, men jag är lika glad ändå och tycker att jag levt ett intressant liv på gott och ont och även smakat på livet på gott och ont ända som jag ångrar i livet är kontakten med mina barn som nu är vuxna och en del andra saker som jag ställde till med under livetsresa på grund av olika omständigheter.. Men jag är inte bitter över att jag ska gå ur tiden utan känner att jag har levt ett händelserikt på olika sätt och har en tillfredsställande liv och är nöjd med det jag upplevde på den tiden och är i harmoni med mej själv och accepterar det som nu kommer och har inte några problem med det förutom att försoning med barnen förutom så har jag accepterat att mina dagar är räknade och har inte någon ångest eller bitter het över detta utan har försenats med mej själv!! Mvh Lejon68

Jag tycker det är sorgligt när ett liv inte blir så långt. Men det ändå skönt att höra att du känner dig tillfreds med det liv du levt.
Hoppas bara att du har tillräckligt med tid för att hinna närma dig barnen, om du vill det.