Häll inte bensin på elden!

Häll inte bensin på elden!

Avregistrerad Medlem

2014 Mar 4 Kl 22:50
Från och med nu tycker jag att vi går samman och slutar att svara/kommentera inlägg med rasistiskt och homofobiskt innehåll

När inte sunt förnuft biter och inläggen bara blir dummare och dummare, är det lika bra att vi inte svarar

Personligen är jag medlem här på sidan för att träffa vänner (vilket jag också gjort), inte för att varje dag komma in på sidan och läsa negativa inlägg.
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 4 Kl 22:52
Jag håller med. Det är mer värt att föra positiva diskussioner och stötta varandra.
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 4 Kl 22:52
Håller med dig charlott, verkligen tråkigt med rasism och homofobi...
Man 36 år

2014 Mar 4 Kl 22:55
Frasse:
Det är du som skriver alla dessa inlägg här. Fattar du inte det?
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 4 Kl 23:03
Ytrew: vi får låtsas att vi inte ser och hör konstiga kommentarer från konstiga personer!

Behandla kommentarerna som luft
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 4 Kl 23:16
Skriver aldrig om rasism eller homofobi...det är det andra som gör.
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 4 Kl 23:27
Du som ska va farbror duktig ytrew...ta fram ett endaste inlägg där jag skriver om att jag skulle förespråka rasism eller homofobi...
Redigerat av Avregistrerad Medlem 2014 Mar 4 Kl 23:28
Man 36 år

2014 Mar 4 Kl 23:38
fRasse är den lilla grisen som gnäller för att han inte får bli ett präktigt Nazzesvin.
Vi hinner rota ur all skit innan svinen får skita ur sig det.
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 4 Kl 23:43
Ingen högre intelligensnivå på dina inlägg ytrew...SD är inget rasistiskt parti/man är ingen rasist för att man röstar på SD.
Man 36 år

2014 Mar 5 Kl 00:07
Du Rassenisse!
Jag har gymnasiala kursbetyg när det kommer till demokrati/fascism och jag har MVG i detta.
I övrigt har jag endast 120 HP i ämnet och har inte orkat/haft en bra möjlighet till en högskoleexamen.

Men du din jävla idiot jag studerade med RKUF under en stor del av min gymnasieperiod. Jag besökte dödsläger som dina gelikar satte upp och jag vet hur ofantlig dödsmaskinen birkenau blev.
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 5 Kl 05:31
Citera (Charlott * Mar 4, 2014 22:50)

Från och med nu tycker jag att vi går samman och slutar att svara/kommentera inlägg med rasistiskt och homofobiskt innehåll

När inte sunt förnuft biter och inläggen bara blir dummare och dummare, är det lika bra att vi inte svarar

Personligen är jag medlem här på sidan för att träffa vänner (vilket jag också gjort), inte för att varje dag komma in på sidan och läsa negativa inlägg.Låter som e bra ide,det är inte värt att ödsla tid på såna.
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 5 Kl 08:29
Nu får du kamma dig ytrew, inte konstigt att du är arbetslös...

Finns inget rasistiskt över SD...

sv.wikipedia.org/wiki/Sverigedemokraterna
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 5 Kl 08:34
Om dom ska blocka nån härifrån så borde det bli ytrew som går till personangrepp, anklagar falskt, beter sig illa.. mm det borde vara emot forumreglerna...
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 5 Kl 08:40
Jag tror att moderatorerna för denna sida kommer att få se hur en efter en kommer att försvinna härifrån. Sen kan de ha sin rasistsajt ifred. Jag är URLESS. Men som sagt är det lönlöst att försöka nå fram till den här typen av människor. De är hjärntvättade. Som i en sekt. Och det är inget att bry sig om när såna typer häver ur sig nedsättande och kränkande epitet. Det faller endast tillbaka på dem själva och visar bara den låga intelligensnivån och hur djävla dåligt omdöme de har. Låt det bara rinna av er som vatten på en gås! Vi är alla underbara människor värda att älskas. Vi ska aldrig någonsin låta idioter övertyga oss om motsatsen.
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 5 Kl 09:20
Jag håller med helt och fullt Charlotte och ni andra...... In genom ena örat och ut genom andra... Titta åt ett annat håll... Ignorera... Som jag nämnt tidigare... Ett aktivt val mot dumheter kan också vara att LÅTA BLI att besvara dom... Fokusera på någonting gott... kram