Söker alla!!

Söker alla!!

Jagigen

Man 53 år

2014 Mar 19 Kl 08:55
Efter att råkat ut för sjukdomar, trafikolyckor, hjärnskador, blodproppar och allt mellan himmel och jord, har jag lyckats med konststycket att slarva bort alla min vänner.
Jag efterlyser någon att maila med, ventilera åsikter, utbyta musiksmak och andra världsliga frågor. Jag lovar inte gnälla och klaga om sjukdomar och krämpor, men du får gärna lätta trycket om behovet finns.

Jag är fri från tobak, sprit och religion. Laktovegetarian, okej att andra äter kött men motsätter mej den moderna köttprocessen där djur föds upp under.
Jag är ingen beserwiser och jag respekterar allas åsikter hur avvikande dom än är.
Välkommen in i värmen!
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 19 Kl 15:04
Här är jag!
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 19 Kl 17:15
..fast lilla missen i profilen är ändrad
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 20 Kl 20:05
Citera (Jagigen * Mar 19, 2014 8:55)

Efter att råkat ut för sjukdomar, trafikolyckor, hjärnskador, blodproppar och allt mellan himmel och jord, har jag lyckats med konststycket att slarva bort alla min vänner.
Jag efterlyser någon att maila med, ventilera åsikter, utbyta musiksmak och andra världsliga frågor. Jag lovar inte gnälla och klaga om sjukdomar och krämpor, men du får gärna lätta trycket om behovet finns.

Jag är fri från tobak, sprit och religion. Laktovegetarian, okej att andra äter kött men motsätter mej den moderna köttprocessen där djur föds upp under.
Jag är ingen beserwiser och jag respekterar allas åsikter hur avvikande dom än är.
Välkommen in i värmen!

Så trevligt! Menar inte dina sjukdomar och olyckor, men att du skriver att du söker vänner, och vill utbyta åsikter!
Vill jag oxå, om det är OK!!
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 20 Kl 20:12
Låter hemskt, hoppas du har återhämtat dig? Jag tycker det är kul att diskutera allt möjligt mellan himmel och jord. Men gärna med flera tillsammans. Där kommer forumet på sidan in. Det är bara att skapa ett ämne och sedan kasta sig in i diskussionen. Eller blogga, svara på andras bloggar. osv. Finns en chatt här också, där är jag inte själv, men bra att den finns för dem som vill. Välkommen in i värmen!
Avregistrerad Medlem

2014 Mar 21 Kl 07:13
Hej! Jag tycker också att forum är bra, där flera kan snacka tillsammans och jag tycker det är ett smart sätt att lära sig nya saker, få förståelse för andra och olika beteenden. Ja allt möjligt. Så är det trevligt också.