Vänner i Halland

Vänner i Halland

Hans66

Man 53 år

2014 Aug 7 Kl 04:48
Hej!
Jag söker vänner i Halland, främst södra Halland, då det är lättare att träffas om det inte är så långt. Men det går också bra med längre avstånd, mer online, men fortfarande nära så det går att träffas utan att det blir ett större projekt.
Har lite svårt med relationer, så tacksam för lite tålamod.
Skulle vara skoj om någon svarar.
Avregistrerad Medlem

2014 Aug 7 Kl 20:45
Vänner i Ljungby/Växjö sökes! Är en 43-årig kvinna/mamma/fru till två barn som vill vara social och träffa nya människor, som förhoppningsvis blir bra vänner tillslut! Vill hålla mig till åldersklassen 40-50. Jag bor mellan Ljungby och Växjö och tar mig via bil. Jag är öppen för förslag men ex en fika, käka eller kanske en promenad vore nåt att börja med?
Avregistrerad Medlem

2014 Aug 7 Kl 20:48
Hej!
Jag söker vänner i Småland, främst södra Småland, då det är lättare att träffas om det inte är så långt. Men det går också bra med längre avstånd, mer online, men fortfarande nära så det går att träffas utan att det blir ett större projekt.
Har lite svårt med relationer, så tacksam för lite tålamod.
Skulle vara skoj om någon svarar.
Är en 43-årig kvinna/mamma/fru till två barn som vill vara social och träffa nya människor, som förhoppningsvis blir bra vänner tillslut! Vill hålla mig till åldersklassen 40-50. Jag bor mellan Ljungby och Växjö och tar mig via bil. Jag är öppen för förslag men ex en fika, käka eller kanske en promenad vore nåt att börja med?